Przekąski - Czego nie może zabraknąć podczas przejażdżki?

Co zabrać do koszyka?

W diecie rowerzystki nie może zabraknąć zdrowych przekąsek oraz naturalnych składników. Zapoznaj się z naszymi poradami i sprawdź czego nie może zabraknąć podczas przejażdżki w Twoim koszyku!

Udostępnij na Facebook

Lubella Natures - Zakręcone w stronę natury!

Dla fanów przekąsek, łatwych do schrupania w czasie jazdy, Lubella stworzyła Zakręcone Paluszki Natures w wygodnym opakowaniu. Oryginalny, zakręcony kształt z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy nie lubią nudy. Wyjątkowe paluszki zostały zamknięte w wygodnym, stojącym opakowaniu z łatwym otwieraniem. To idealne rozwiązanie na rowerowe wypady oraz piknik ze znajomymi.

Apetyczna przekąska od Lubelli swój charakter zawdzięcza naturalnym składnikom i starannie dobranym przyprawom. Do wyboru zakręcone Paluszki Natures 70g z solą morską lub czosnkowo – ziołowe.

Udostępnij na Facebook

Zastrzyk energii

Jeśli potrzebujesz szybko uzupełnić energię zjedz dojrzałego banana. Przy okazji dostarczysz organizmowi sporo mikroelementów, które utraciłaś podczas wysiłku fizycznego. Magnez i potas zawarte w tym owocu przeciwdziałają skurczom mięśni.

Udostępnij na Facebook

Musisz pić!

Podczas jazdy nie zapominaj o uzupełnieniu płynów. Każda przejechana godzina wymaga wypicia, mniej więcej, pół litra wody albo soku. Odwodnienie to bardzo przykry stan, którego na pewno wolisz uniknąć. Pij często małymi łyczkami. 

Udostępnij na Facebook

Dłuższe wyprawy

Nastawiasz się na długą wycieczkę? Dostarcz swoim mięśniom węglowodanów złożonych. Dzięki nim będą miały zapasy glikogenu, a tym samym po wyprawie będziesz mniej zmęczona. Najlepiej w tym wypadku sprawdzą się posiłki z makaronem, polecane przez zawodowych sportowców. Pamiętaj jednak, żeby makaron był przygotowany al dente, jeśli go rozgotujesz jego naturalne, pozytywne właściwości zostaną utracone. 

Udostępnij na Facebook

Koktajle owocowe

Po powrocie do domu warto przygotować koktajl owocowy na bazie kefiru lub maślanki. Nasz organizm otrzyma w ten sposób dużo białka - budulca mięśni, a my zapewnimy sobie solidną dawkę natury, podaną w wysokiej szklance. Na zdrowie!

Udostępnij na Facebook